Paul Staps van Florius laat de adviseur in deze masterclass zien hoe hij zijn bestaande klanten proactief kan bedienen en zijn portefeuille zo optimaal mogelijk kan beheren. Met de tool ‘Kansrijke Momenten’ binnen de adviseursportal FAN biedt Florius de adviseur op data gebaseerde signalen aan die aanleiding kunnen zijn voor een adviserend of informerend gesprek.
Maandag 26 oktober | 15.00 – 15.30 uur | Masterclass

Hiermee haalt de adviseur volgens Staps het maximale uit zijn bestaande klantrelaties en ontvangt de huizenbezitter relevante informatie en advies op het juiste moment. Hij staat in deze HypoVak-masterclass stil bij de thema’s renteherziening, verduurzaming en aflossingsvrij. Naast deze adviesmomenten laat hij ook zien hoe Florius adviseurs ondersteunen in het advies en informatie rondom deze thema’s. Instrumenten om goed in beeld bij te blijven bij de klanten.

Paul Staps

Paul Staps is Manager Intermediaire Verkoop bij Florius. Met zijn team van relatiemanagers is hij verantwoordelijk voor de dagelijkse contacten met ruim 4.000 samenwerkende intermediairs. Zij informeren hen over de laatste ontwikkelingen rondom dienstverlening, producten en digitalisering. “Samenwerking met respect voor elkaars kracht en positie naar klanten. Dat is ons uitgangspunt in de samenwerking met onze intermediairs. Om dat te bereiken ondersteunen wij het intermediair op de momenten dat het er toe doet. Zodat deze naar zijn klanten toe persoonlijk en relevant kan zijn. En zo samen loyale en tevreden klanten krijgen, zowel nieuwe als bestaande”, aldus Paul Staps.