In deze plenaire sessie staat het HypoVak-thema ‘The New Generation Hypotheekadviseurs’ centraal. Diverse partijen en adviseurs laten in een talkshowsetting met dagvoorzitter Sander Schimmelpenninck hun licht schijnen op de adviespraktijk van morgen en de mogelijkheden die er zijn om het advieskantoor en de klanten tijd te besparen.

Juist in een tijd dat alles anders gaat en de digitalisering een vlucht neemt, kan de rol van de binnendienstmedewerker niet onderbelicht blijven. Geef de binnendienstmedewerkers de ruimte en middelen om te transformeren tot een Client Officer; de spin in het web als het gaat om actief klantbeheer en de basis van uw toekomstige verdienmodel. Gebruik de diensten van een virtuele assistent om 24/7 voor uw klant bereikbaar te zijn en laat de klant via die virtuele assistent al zo veel mogelijk relevante gegevens aanleveren. Dagvoorzitter Sander Schimmelpenninck gaat in gesprek met een adviseur die deze stap heeft gemaakt en zijn tot Client Officer getransformeerde binnendienstmedewerker.

Deelnemers talkshow

André van Luijk is adviseur en eigenaar van Bureau van Luijk in Rotterdam. ‘Laten we samen praten over geld’ is de slogan van het kantoor en dat is precies wat adviseur André van Luijk graag doet. Klanten helpen met een complexe hypotheekvraag is zijn passie.

Patricia Bernardino Martins is bij Bureau van Luijk werkzaam in de binnendienst als Client Officer. Bureau van Luijk is een full service advieskantoor in Rotterdam en houdt zich bezig met hypotheken, verzekeringen voor de particuliere markt en financieel advies rondom beleggingspanden.

Antoinette Kalkman is algemeen directeur bij Nationale Waarborg en grondlegger van de FlexFront Groep, waar ze eind 2018 afscheid van heeft genomen. Ze steekt haar mening over dienstverlening en de noodzaak om dit beter doen voor de klant niet onder stoelen of banken. Als ambassadeur van het Client Oficer platform zet Antoinette Kalkman zich in voor de transformatie van de traditionele binnendienstmedewerker tot een allround Client Officer.

Peter Wormskamp is samen met Dirk van Haarlem eigenaar van Helder Beheerd. Hier geeft hij invulling aan hetgeen hem drijft; het beter laten werken van organisaties en de mensen die er werken. Hij geeft onder andere de training aan binnendienstmedewerkers die hen gecertificeerd Client Officer maakt.