De huidige klantbehoefte vraagt om een 24/7 service. Hoe graag een advieskantoor dat ook wil bieden, voldoen aan deze behoefte is niet realistisch. Of toch wel? Maak kennis met de virtuele assistent die altijd wakker is en de klant de eerste helpende hand biedt. Harde cijfers laten zien dat de kantoren die een virtuele assistent inzetten aantoonbaar succesvoller zijn in klanttevredenheid en omzet. 

Inschrijven voor deze masterclass is gratis en doet u hier

Virtuele assistenten – ook wel chatbots genoemd – zijn niet meer weg te denken in de huidige digitale maatschappij. Ook in de relatie tussen klant en financieel advieskantoor mag zo’n assistent niet meer ontbreken.

Introductie tijdens HypoVak

Nationale Waarborg gelooft nog altijd in de persoonlijke kracht van het intermediair. Echter, de adviespraktijk van de toekomst gebruikt volgens sprekers Antoinette Kalkman van Nationale Waarborg en Jan Verstegen van Eerstestap.nl, de ideale combinatie van persoonlijke aandacht voor de klant in combinatie met digitalisering voor repeterende processen zoals de jaarlijkse zorgplicht. Daartoe heeft Nationale Waarborg in samenwerking met Eerstestap.nl en een groep financieel advieskantoren een virtuele assistent ontwikkeld die tijdens Hypovak online wordt gelanceerd en ter beschikking komt voor alle financieel advieskantoren van Nederland.