Directeur
Nationale Waarborg

Biografie

Antoinette Kalkman staat aan de basis van diverse ondernemingen in de financiële branche. Zij heeft zich de afgelopen twintig jaar hard gemaakt voor een permanente optimalisering van de klanttevredenheid in diverse financiële, operationele processen. Hiertoe is zij initiatiefnemer van diverse innovaties in de intermediaire sector. Als directeur van Nationale Waarborg – marktleider op het gebied bankgaranties voor particulier onroerend goed – heeft zij samen met Eerstestap.nl en een groep advieskantoren een virtuele assistent ontwikkeld die zich richt op klanttevredenheid in zijn algemeenheid en nazorg in bestaande klantportefeuilles in het bijzonder.

Masterclass

Maak kennis met je nieuwe virtuele collega!

 

De huidige klantbehoefte vraagt om een 24/7 service. Hoe graag een advieskantoor dat ook wil bieden, voldoen aan deze behoefte is niet realistisch. Of toch wel? Een virtuele assistent is altijd wakker en biedt de klant de eerste helpende hand. Virtuele assistenten – ook wel chatbots genoemd – zijn niet meer weg te denken in de huidige digitale maatschappij. Ook in de relatie tussen klant en financieel advieskantoor mag zo’n assistent niet meer ontbreken. Harde cijfers laten zien dat de kantoren die een virtuele assistent inzetten aantoonbaar succesvoller zijn in klanttevredenheid en omzet. Nationale Waarborg gelooft nog altijd in de persoonlijke kracht van het intermediair. Echter, de adviespraktijk van de toekomst gebruikt de ideale combinatie van persoonlijke aandacht voor de klant in combinatie met digitalisering voor repeterende processen zoals de jaarlijkse zorgplicht. Daartoe heeft Nationale Waarborg in samenwerking met Eerstestap.nl en een groep financieel advieskantoren een virtuele assistent ontwikkeld die tijdens Hypovak online wordt gelanceerd en ter beschikking komt voor alle financieel advieskantoren van Nederland.

Sprekers: Antoinette Kalkman & Jan Verstegen

Plenair

The New Generation Hypotheekadviseurs

In deze plenaire sessie staat het HypoVak-thema ‘The New Generation Hypotheekadviseurs’ centraal. Diverse partijen en adviseurs laten hun licht schijnen op de adviespraktijk van morgen en de mogelijkheden die er zijn om het advieskantoor en de klanten tijd te besparen.

Juist in een tijd dat alles anders gaat en de digitalisering een vlucht neemt, kan de rol van de binnendienstmedewerker niet onderbelicht blijven. Geef uw binnendienstmedewerkers de ruimte en middelen om te transformeren tot een Client Officer; de spin in het web als het gaat om actief klantbeheer en de basis van uw toekomstige verdienmodel. Gebruik de virtuele assistent om 24/7 voor uw klant bereikbaar te zijn en laat de klant via die virtuele assistent al zoveel mogelijk relevante gegevens aanleveren. In deze plenaire sessie laten diverse partijen en adviseurs hun licht schijnen op de adviespraktijk van morgen en de mogelijkheden die u en uw klanten tijd besparen. Tijd die u kunt gebruiken om te doen waar u goed in bent: adviseren.