Oprichter
Castro Communicatie

Plenair ochtend

Het merk ben jij!

Tijdens HypoVak legt Frits Huffnagel in het plenaire ochtendprogramma de rol van de hypotheekadviseur en de wijze waarop de hypotheekadviseurs zich presenteren onder een vergrootglas. Onder de titel ‘Het merk ben jij!’ zal hij de aanwezigen de welbekende spiegel voorhouden.

Frits Huffnagel heeft als citymarketingspecialist grote steden op de kaart gezet. Hij was wethouder in Amsterdam en Den Haag en was onder andere verantwoordelijk voor de introductie van de campagne ‘Iamsterdam’. Ook was hij in 2006 campagneleider van Mark Rutte. Tijdens zijn publieke optredens combineert Huffnagel zijn ervaring en kennis op het terrein van communicatie met een stevig portie humor. Eén van de drie kernwoorden bij zijn bedrijf Castro Communicatie is dan ook Vrolijk.

Biografie

Frits Huffnagel is samen met zijn compagnon Stefan de Bruijn oprichter van Castro Communicatie (www.castrocommunicatie.nl). Dit bureau richt zich op strategische communicatie, lobby en citymarketing. Hij was wethouder in Amsterdam en Den Haag en was o.a. verantwoordelijk voor de introductie van de campagne ‘Iamsterdam’. Ook was hij in 2006 campagneleider van Mark Rutte. Na zijn politieke carrière was hij o.a. presentator bij BNR Nieuwsradio en host van zijn eigen talkshow FRITS! bij Omroep West, over kunst & cultuur, ondernemerschap, politiek, entertainment en sport.

Tegenwoordig is Frits wekelijks te zien als deskundige aan de desk van SBS Shownieuws. Daarnaast is hij regelmatig te zien in programma’s als WNL Op Zondag, Op1, Jinek en Goedemorgen Nederland. Zijn nationale bekendheid begon met zijn deelname als panellid aan het debatprogramma Het Lagerhuis (1997), op zaterdagavond bij de VARA. Daarnaast was hij deelnemer aan het twaalfde seizoen van Wie is de Mol? (AVRO). Tijdens publieke optredens combineert hij zijn ervaring en kennis op het terrein van communicatie met een portie humor. Eén van de drie kernwoorden bij Castro Communicatie is dan ook Vrolijk.

Tijdens HypoVak zal Frits zijn licht laten schijnen op de rol van hypotheekadviseurs. Hij zal de aanwezigen een spiegel voorhouden hoe hypotheekadviseurs zichzelf presenteren onder de titel: ‘Het merk ben jij!’