Gebruiksgemak, online veiligheid en digitalisering

Met digitalisering kunt u als geldverstrekker of intermediair de klantreis van consumenten aanzienlijk gebruiksvriendelijker en sneller maken. Bijvoorbeeld door het mogelijk te maken om bewijsstukken online in te dienen en vervolgens in één workflow te laten beoordelen door de geldverstrekker.

Maar dan moet u wel zeker weten met wie u zakendoet, zeker in een tijd waarin online identiteitsfraude aan de orde van de dag is. Daarnaast moeten de gegevens van de aanvrager goed beschermd worden, zeker met het oog op de Algemene Verordening Gegevensbescherming die vanaf 25 mei van kracht is.

Hoe kan een goede online inlog- en identificatieoplossing daaraan bijdragen? Welke bouwstenen op het gebied van inloggen en identificatie zijn er nodig om uw klantreis te optimaliseren?

Tijdens de masterclass ‘Gebruiksgemak, online veiligheid en digitalisering’ vertelt Allard Keuter, Product Owner iDIN, over nut en noodzaak van betrouwbare identificatie- en inlogmogelijkheden en relevante use cases, binnen en buiten uw branche. Daarnaast gaat hij graag de discussie met u aan: wat hebt u nodig om als intermediair, hypotheek-  of geldverstrekker de klantreis te optimaliseren én oog te hebben voor de veiligheid en privacy van uw klanten?

Klik hier om u aan te melden voor HypoVak 2018!