Eigenaar
Eerstestap.nl

Masterclass

Effectief relatiebeheer met je digitale collega en toegepaste psychologie

Succesvol zijn in relatiebeheer met je klanten, met de hulp van een digitale collega. In deze masterclass onthullen Jan Verstegen (Eerstestap.nl)  en Mischa Coster (Guideology) wat de succesfactoren zijn bij het inzetten van een digitale collega in het relatiebeheer van je klanten.

Digitale collega’s in de vorm van chatbots, iedereen heeft er wel van gehoord. Want steeds meer consumenten gebruiken ze. Bedrijven die snelle service willen leveren, hun klanten regelmatig willen spreken en kostenefficiënt willen werken, nemen chatbots op in hun bedrijfsprocessen. En dit werpt zijn vruchten af, juist ook in de financiële dienstverlening: kwalitatief goede chatbots zorgen nu al voor meer dan 38 % geheel automatisch afgeronde nazorgcontacten. Bovendien waardeert de klant zo’n contact met een mooie 7,9! Zo voldoen adviseurs die dit gebruiken, succesvol en efficiënt aan hun zorgplicht.

Eerstestap ontwikkelt chatbots en digitale collega’s en neemt je in deze masterclass mee in het gebruik van de digitale collega door hypotheekadviseurs. Speciaal voor hen hebben Eerstestap en Nationale Waarborg een digitale collega ontwikkeld voor nazorg op hypotheken. Deze wordt op deze Hypovak extra onder de aandacht gebracht: u kunt hier direct gebruik van maken!

Eerstestap maakt voor de activatie van klanten en de optimalisatie van het gesprek dat de digitale collega voert met een klant, gebruik van de diensten van de gedragsexperts van Guideology. Daarom zal Guideology in deze masterclass vertellen hoe je consumenten met wetenschappelijk bewezen gedragspsychologie verleidt om met je digitale collega aan de slag te gaan.

Sprekers: Jan Verstegen, innovator en eigenaar van Eerstestap.nl en Mischa Coster MA MSc, Chief Psychology Officer van Guideology

Mogelijk gemaakt door: Nationale Waarborg

Biografie

Jan Verstegen is een van de eigenaren van Eerstestap.nl. Al meer dan 10 jaar kunnen de klanten van advieskantoren / adviesorganisaties via het platform van Eerstestap delen van een adviesproces zelfstandig online uitvoeren. Eerstestap ontwikkelt digitale collega’s die een kantoor helpen om haar klanten een proces te doorlopen, zoals bijvoorbeeld Nazorg op het hypotheekadvies. Hiermee draagt de digitale collega op een succesvolle wijze, actief bij aan het klantbeheer van een advieskantoor.