Founding Partner
Guideology

Biografie

Ik heb een passie voor klantgerichte marketing en gedragsbeïnvloeding met toegepaste psychologie. Mijn specialisaties: financiële dienstverlening en innovatieve concepten.

Mijn track record, publicaties en méér vind je op delphismarketing.nl. En kijk vooral ook even op guideology.nl voor gedragsbeïnvloeding met wetenschappelijk bewezen technieken en strategieën.

Ik ben onderzoeker, ontwerper en bouwer. Mijn profiel is primair ‘geel, oranje en blauw’. Ik doorgrond en analyseer situaties, overtuig op basis van daarvan, ontwikkel creatief concepten voor oplossingen, check die op haalbaarheid en doe de uitwerking en implementatie daarvan gestructureerd. ‘Kan niet’ bestaat voor mij niet gauw.

Door mensen, disciplines en bedrijven te verbinden op basis van belangen krijg ik mensen mee en boek ik duurzaam resultaat binnen deadlines. Ik heb een breed netwerk op niveau. Door mijn netwerk van specialisten in aangrenzende disciplines kan ik in projectteamverband ook zeer brede projecten verzorgen.

Met afgeronde studies bedrijfsrecht, Wft-beroepskwalificaties en marketing en meer dan 25 jaar ervaring in lijnmanagement, projectmanagement, conceptontwikkeling, marketing en toegepaste psychologie ben ik een gedegen hands on professional.

Masterclass 15.00 – 15.45 uur

Richting geven aan klantgedrag? Met toegepaste psychologie!

Mensen nemen bijna al hun beslissingen op basis van onbewuste breinprocessen. Om richting te geven 
aan hun gedrag moet je dus daarop inzetten met het gebruik van wetenschappelijk bewezen technieken uit 
de gedragspsychologie. Bijvoorbeeld in het dossier ‘aflossingsvrije hypotheken’.

Mediapsycholoog en internationaal spreker Mischa Coster is één van de overtuigexperts van Guideology. 
Zij hebben aansprekende resultaten behaald met klantbenadering in dit dossier. Voor hypotheekadviseurs 
hebben zij daarom belangrijke, praktische technieken geselecteerd. Op Hypovak vertelt Mischa over
– Nut en noodzaak van technieken uit de gedragspsychologie;
- Geselecteerde technieken en het gebruik daarvan;
- Gebruik van het Escalatie Preventie Model voor het overbrengen van uw boodschap;
- Een Guideology praktijkcase.

Na deze masterclass kijkt u heel anders tegen het brein van uw klanten én dat van uzelf aan! U kunt met deze 
kennis direct aan de slag; mis deze masterclass het dus niet!