De toekomst van persoonlijk advies

Klantgedrag en klantverwachtingen veranderen, dat is van alle tijden. Wat nieuw is dat klanten niet meer verwachten maar eisen dat wij verwachtingen minimaal waarmaken en eigenlijk overtreffen. En dat kan! Door extreem persoonlijk én extreem digitaal tegelijkertijd te zijn.

Wat niet verandert is de klantbehoefte: lekker wonen en geen gedoe. Hidde Coebergh is er van overtuigd dat er altijd behoefte zal zijn aan persoonlijk advies. Maar de manier waarop klanten dat advies willen gaat wel veranderen, en hoe. In een masterclass van dertig minuten gaat Hidde hierover de dialoog aan, deelt hij waar hij zijn inspiratie vandaan haalt en zoekt hij samen naar oplossingen om de klant van morgen te verrassen.

Spreker:
Hidde Coebergh vindt zijn passie in klanten en het elke dag proberen het een beetje beter te doen. Als directeur Zakelijk Advies en Wonen is hij binnen ING verantwoordelijk voor hypotheek advies via het professioneel onafhankelijke intermediair en het eigen adviesteam van ING. Bij beide distributiekanalen voor ING hypotheken staat efficiënte en kwalitatief hoogwaardige dienstverlening voor de klant centraal.

Coebergh is een inspirerende en optimistische leider met een grote verbondenheid met het intermediair. Hij heeft een duidelijke visie op actuele ontwikkelingen in financieel advies en –bemiddeling. Het realiseren van de combinatie ‘extreem digitaal’ en ‘extreem persoonlijk’ vormt zijn kompas. Zijn motto: “Iedere klant is uniek, iedere woonwens is uniek, iedere situatie is uniek en dat maakt ieder persoonlijk advies uniek. En precies daar ligt de blijvende kracht van het intermediair!” Coebergh heeft zelf zijn wortels in het intermediairkanaal. Voor zijn komst naar ING in 2001 was hij onder meer zelfstandig adviseur in hypotheken en pensioenen en vervulde hij diverse commerciële en marketingfuncties bij ABN AMRO.

Klik hier om u aan te melden voor HypoVak 2018!