Wouter de Vries
dienstenmarketing.nl

HypoVak Conference

Biografie

Wouder de Vries is al een kwart eeuw dé topauteur op het gebied van Dienstenmarketing. Een bekende uitspraak van hem is: “Het maakt niet uit welke keuze uw organisatie maakt, als het maar een duidelijke keuze is!” Een bestseller van Wouter de Vries is het boek Blauwe Bananen, dat jaren permanent in de top-100 van managementboek.nl heeft gestaan. Aan de hand van 4 B’s bespreekt Wouter daarin het onderscheidend vermogen van u of uw bedrijf. Hij is tevens een expert op het gebeid van klanttevredenheid. Wat heb je als organisatie aan een hoge klanttevredenheid? Kopen tevreden klanten meer? Hoe meet je eigenlijk klanttevredenheid. En wat houdt het begrip kwaliteitsperceptie in?

Momenteel is Wouter de Vries jr. werkzaam als docent bij Windesheim in Almere en als Libero bij Hero te Wognum. Als libero is hij in deze organisatie vrij om alles op te pakken, te verbeteren en/of te innoveren om zodoende te helpen de gewenste groei van minimaal 30% te realiseren. Een prachtig speelveld voor een ervaren marketinggoeroe. Zijn inhoudelijke bijdrage aan deze HypoVak Conference is een vorm van infotainment. Een ongekende vakkennis gekoppeld aan humor. Er wordt gelachen, het werkt inspirerend en het snijdt hout! Daarna mogen we aan de borrel, beter kunnen we deze HypoVak niet afsluiten.