De Klantenluisteraar

Plenaire sessie | 10.00 – 11.00 uur

Kus de Cactus – Bouwen aan Onverwoestbare Klantrelaties

De hypotheekmarkt zit in zwaar weer. Eén ding is zeker: na regen komt zonneschijn. Je kunt wachten tot het opklaart of nú in actie komen. Deze uitdagende tijd kan je motiveren te vernieuwen. Focus op bestaande klanten in plaats van acquisitie, omdat nieuwe klanten er nu simpelweg veel minder zijn.

In KUS DE CACTUS onthult Frans Reichardt, ook bekend als De Klantenluisteraar, de verborgen krachten van het luisteren naar de stem van de klant. Hij laat je zien hoe je binnen je bedrijf een luisterende mindset creëert en hoe je de luistervaardigheden van jouw team en van jezelf naar een hoger niveau tilt om te werken aan onverwoestbare klantrelaties.

Biografie

Frans Reichardt, ‘De Klantenluisteraar’, is een veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en klantbeleving. Hij helpt bedrijven bij het vergroten van hun luisterend vermogen om te werken aan blije medewerkers en blije klanten.

Frans schreef het boek Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!) en het e-book Komt Een Klant Bij De Dokter.