Bent u er online bij? Bestel ticket voor HypoVak 2021.

Bestel Ticket

Eveline Ruinaard (Kifid): ‘Een klacht? Bel de klant en luister!’

De ambitie van Kifid is om consumenten en kleinzakelijke ondernemers met een financiële klacht een oplossing te bieden. Bij voorkeur door bemiddeling. Dat lukte Kifid vorig jaar in 46 procent van de behandelde klachtzaken. “Partijen bij elkaar brengen en naar elkaar laten luisteren is hiervoor soms al voldoende”, vertelt Eveline Ruinaard, voorzitter van de Geschillencommissie en tevens directeur van Kifid.

Masterclass: Naar een duurzaam èn gezond topadvies?

Nationale-Nederlanden lanceerde onlangs samen met TNO het platform 'Gezond Wonen'. Daarmee wil het de adviseur laten zien hoe invulling gegeven kan worden aan een duurzame èn doorlopende klantrelatie, die niet stopt bij het adviseren over de woningfinanciering. In de HypoVak-masterclass 'Naar een duurzaam èn gezond topadvies?' wordt uitgelegd hoe de verduurzaming van woningen niet ten koste hoeft te gaan van een goed binnenklimaat en hoe de adviseur dat mee kan nemen in het advies.

Ga naar de bovenkant