Veel adviseurs runnen ook een bedrijf. Vanuit die ondernemersrol kunt u tijdens een van de HypoVak Conferences kennis en inspiratie opdoen voor een winstgevend klantbeheer. Want digitalisering levert enerzijds minder werk op voor uw binnendienst, anderzijds is er daardoor meer tijd om aandacht aan uw klanten te geven.

Digitalisering stelt uw medewerkers in staat de klant steeds gerichter en proactief te benaderen. Om dit werk goed te kunnen doen, moeten de medewerkers wel over productkennis én klantgerichte vaardigheden beschikken. U hoort en ziet tijdens de eerste HypoVak Conference om 13:00 uur, hoe de ondernemende adviseurs Bennie Heller van Heller & Heller uit Klazienaveen en Dennis Jansen van Koopwoningservice.nl uit Huissen de overstap hebben gemaakt naar het verdienmodel van de toekomst.

Best practices

Deze kantoren creëerden een winstgevend klantbeheer door hun binnendienst in te richten als een proactieve beheerafdeling. Een binnendienst die als klantenbinder pur sang het kantoor een geheel eigen gezicht geeft. Na deze inleiding nemen de adviseurs plaats in een deskundigenpanel dat hun licht zal laten schijnen op de getoonde best practices waarin een succesvolle transitie heeft plaatsgevonden naar een actief klantbeheer. Andere deelnemers aan dit debat zijn:

  • Martin Holleman, Adviseur Public Affairs bij Adfiz
  • Dylan Dresens, directeur FlexFront
  • Paul Wessels, directeur Tulp Hypotheken