Op HypoVak introduceerde Accelerate de nieuwe module Smartcare. Hiermee integreert en automatiseert de adviseur Actief Klantbeheer in zijn of haar dienstverlening. Ruim 300 adviseurs hebben zich al ingeschreven voor een van de introductiesessies.

Via Smartcare ontvangt de adviseur signalen bij advieskansen in de klantenportefeuille, en kan hier automatisch slimme workflows op loslaten. De module is in samenwerking met MoneyView gebouwd. Deze samenwerking waarborgt onder meer dat de rentepercentages en al het rekenwerk onder de motorkap kloppen. “Met onze betrouwbare data kunnen Smartcare gebruikers erop vertrouwen dat de kansen die ze te zien krijgen er ook daadwerkelijk zijn”, aldus Martin Koot, business manager bij MoneyView.

Tijd voor klantcontact creëren

Edsel de Graaf, directeur van Romeo: “Het ultieme doel dat wij met het Accelerate-platform nastreven is de financieel adviseur tijd geven voor wat echt belangrijk is: klantcontact. De functionaliteiten in Accelerate zorgen ervoor dat de tijd achter een computer vermindert, en dat de adviseur meer tijd heeft voor zijn klanten. We zijn heel blij en trots dat financieel adviseurs vanaf vandaag met behulp van Smartcare ook ondersteund worden bij actief klantbeheer.”

Om een gestroomlijnde ervaring te creëren wordt de module op de bestaande dienstverlening binnen Accelerate aangesloten. Zowel de adviseur als de klant kan binnen Accelerate en het bijbehorende klantportaal voor alles op het gebied van actief klantbeheer terecht. Ruim 300 adviseurs hebben zich al ingeschreven voor een van de Smartcare introductiesessies die de komende tijd worden gegeven.